Vi er her for å gjøre trenings hverdagen din enklere! Har du spørsmål om medlemskap, booking eller treningstilbud? Logg inn på Min Side for å løse din henvendelse raskt, eller ta kontakt med kundeservice. 💙
Du kan enkelt si opp medlemskapet ditt ved å logge inn på Min Side. Vær oppmerksom på at det dessverre ikke er mulig å registrere oppsigelse hvis medlemskapet ditt er fryst.
Du har 14 dager angrerett (fra kjøpsdato) på medlemskap. Ønsker du å benytte deg av angreretten må du kontakte kundeservice via kontaktskjema.
MERK! Om du benytter medlemskapet etter du har sendt henvendelsen til oss, vil ikke angreretten gjelde.
Du kan endre ditt medlemskap selv via "Min side".
Du kan endre hjemsenter om du har et “Basic medlemskap” eller har et ønske om å flytte medlemskapet til en annen region.
Du kan ikke endre hjemsenter til et senter du allerede har tilgang til
Oppgraderingen trer i kraft med en gang
Du vil bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling
Nedgraderingen trer i kraft etter den kommende måneden
Det vil si, endrer du den 15. januar trer den i kraft fra 1. mars
Du kan fryse medlemskapet på følgende måter:
Registrere frys av medlemskap udokumentert opptil to (2) måneder av gangen til en fryskostnad på 79,- per måned. Dette registreres via Min side.
Med Premium-medlemskap eller SATS Rewards nivå (Platinum), kan du fryse udokumentert kostnadsfritt 1 måned per kalenderår ved å kontakte Kundeservice via kontaktskjema
Mot dokumentert sykdom, skade, graviditet eller førstegangstjeneste via kontaktskjema.
Om du ønsker å starte treningen før frysperioden er over kan du stoppe dette selv via Min side.
Obs! Husk å skrive hvilken periode du ønsker å fryse ved dokumentasjon.
Åpningstider påsken 2025
14-16. april 10:00 - 14:00
17 -21. april STENGT
Åpningstider påsken 2025
14-21. april STENGT