Faktura
Vi tilbyr AvtaleGiro eller kortbetaling som betalingsmetoder.
AvtaleGiro: Hvis du har valgt AvtaleGiro, vil du motta faktura i din nettbank med forfall den 20. hver måned.
Kortbetaling: Har du registrert et betalingskort som betalingsmetode, vil beløpet trekkes automatisk fra kortet ditt den 20. hver måned. Du mottar ikke faktura når du har betalingskort som betalingsmetode.
Du kan laste ned en årskvittering på Min Side under Betalingsoversikt. Obs! Du må trykke på året du vil ha.
Du kan se på faktagrunnlaget på din betaling hva du har betalt for. Dette vil du finne under Min side på betalingsoversikt.
Det kan være ulike årsaker som gjør at du har mottatt et høyere beløp. Dette kan være noen årsaker:
Endret medlemskapet
Om du har oppgradert medlemskapet ditt, vil du bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling.
Stoppet frys
Om du har aktivert medlemskapet ditt før ordinær frys er utløpt vil du blir fakturert fra dagen du åpner medlemskapet og ut kommende måned.
Kjøpt PT timer
Om du har kjøpt PT timer på delbetaling, vil dette komme med på din månedlige betaling av medlemskapet.
Du vil kunne se betalingen du har gjennomført så raskt den er registrert hos oss. Det kan ta opptil 3 virkedager fra når du betalte. Dette vil du finne under Min side på betalingsoversikt
Ja, det er mulig. Ta kontakt med kundeservice så vil de hjelpe deg med dette.
Det må da sendes en skriftlig henvendelse for å endre fakturamottaker. Følgende informasjon om ny ansvarlig betaler og den som skal betales for, sendes inn:
Fullt navn
Fødselsdato
Adresse
Telefonnummer
E-postadresse:
Ved å stå som ansvarlig betaler for et medlemskap forplikter du deg til våre vilkår for betaling av medlemskap.
Du kan laste ned faktura som pfd på Min side under Betalingsoversikt. Visste du at du og kan laste ned en faktura for hele året? Det kan du gjøre på samme side.
Vi sender papirfaktura til adressen du har registrert på din profil. Om du flytter er det viktig at du selv oppdaterer denne hos oss.
Dette kan du selv oppdatere på Min sidewww.sats.no/min-side
Du kan endre betalingsmetode på Min side på SATS under betalingsmetoder. Vær oppmerksom på at du ikke kan endre din AvtaleGiro på Min Side.
Vi har fast forfallsdato den 20. hver måned.
Nei, vi tilbyr ikke utsettelse av faktura hos oss.
Fakturagebyr er et gebyr en selger kan legge på et salg for å dekke tid og utgifter til fakturering. Du får fakturagebyr dersom du mottar faktura per post. Du kan endre til kortbetaling eller AvtaleGiro på Min side for å unngå fakturagebyr.
Det kan være ulike grunner til at medlemsprisen har økt. Du kan lese mer om dette her
Inflasjonsjustering
Du vil kunne oppleve at prisen på ditt medlemskap blir justert på bakgrunn av endringer av konsumprisindeksen. (jf. punkt 7.6.1 i våre medlemsvilkår.) Ditt nye beløp vil fremkomme på din månedsfaktura.
Hva er Inflasjon?
Inflasjon er når prisene på varer og tjenester går opp over tid. I Norge bruker vi konsumprisindeksen for å måle inflasjon.
Prisjustering av medlemskap:
For å kunne opprettholde og videreutvikle vårt treningstilbud, vil vi justere prisene for medlemmer som har en pris som avviker mye fra dagens listepriser. Du vil motta en e-post med informasjon vedrørende dette når det skulle skje. (jf. punkt 7.6.1 i våre medlemsvilkår.)
Du kan lese mer her om Prisjusteringen
Ja, dersom du ønsker å klage på mottatt faktura kan du ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.
SATS avvikler nå papirfaktura for å sikre bedre og mer helhetlige betalingsprosesser for våre medlemmer og for å redusere vår miljøpåvirkning. Les mer her
Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00