Faktura
Vi ønsker å tilby deg et best mulig treningstilbud, samtidig som vi sikrer at våre tjenester utvikles og opprettholdes. Her er de viktigste årsakene til at prisen på medlemskapet ditt kan bli justert:
1. Prisjustering for å tilpasse til dagens listepriser
For medlemmer med priser som ligger langt unna våre nåværende listepriser, vil vi justere medlemsavgiften. Dette hjelper oss å sikre likeverdige priser og opprettholde kvaliteten på vårt treningstilbud. Du vil alltid bli informert via e-post dersom dette gjelder deg, i tråd med våre medlemsvilkår (punkt 7.6.1).
2. Inflasjonsjustering
Prisene kan også bli justert på grunn av endringer i konsumprisindeksen (KPI), som er en måte å måle inflasjon på i Norge. Inflasjon innebærer at prisene på varer og tjenester stiger over tid. Justeringen sikrer at vi kan dekke økte kostnader knyttet til drift og utvikling av våre tjenester. Ditt nye beløp vil bli oppgitt på din månedsfaktura, i henhold til våre medlemsvilkår (punkt 7.6.1).
Vi setter pris på din forståelse og ser frem til å fortsette å tilby deg et inspirerende og variert treningstilbud.
Vi tilbyr AvtaleGiro eller kortbetaling som betalingsmetoder.
AvtaleGiro: Hvis du har valgt AvtaleGiro, vil du motta faktura i din nettbank med forfall den 20. hver måned.
Kortbetaling: Har du registrert et betalingskort som betalingsmetode, vil beløpet trekkes automatisk fra kortet ditt den 20. hver måned. Du mottar ikke faktura når du har betalingskort som betalingsmetode.
Du kan laste ned en årskvittering på Min Side under Betalingsoversikt. Obs! Du må trykke på året du vil ha.
Du kan se på faktagrunnlaget på din betaling hva du har betalt for. Dette vil du finne under Min side på betalingsoversikt.
Det kan være ulike årsaker som gjør at du har mottatt et høyere beløp. Dette kan være noen årsaker:
Endret medlemskapet
Om du har oppgradert medlemskapet ditt, vil du bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling.
Stoppet frys
Om du har aktivert medlemskapet ditt før ordinær frys er utløpt vil du blir fakturert fra dagen du åpner medlemskapet og ut kommende måned.
Kjøpt PT timer
Om du har kjøpt PT timer på delbetaling, vil dette komme med på din månedlige betaling av medlemskapet.
Du vil kunne se betalingen du har gjennomført så raskt den er registrert hos oss. Det kan ta opptil 3 virkedager fra når du betalte. Dette vil du finne under Min side på betalingsoversikt
Ja, det er mulig. Ta kontakt med kundeservice så vil de hjelpe deg med dette.
Det må da sendes en skriftlig henvendelse for å endre fakturamottaker. Følgende informasjon om ny ansvarlig betaler og den som skal betales for, sendes inn:
Fullt navn
Fødselsdato
Adresse
Telefonnummer
E-postadresse:
Ved å stå som ansvarlig betaler for et medlemskap forplikter du deg til våre vilkår for betaling av medlemskap.
Du kan laste ned faktura som pfd på Min side under Betalingsoversikt. Visste du at du og kan laste ned en faktura for hele året? Det kan du gjøre på samme side.
Vi sender papirfaktura til adressen du har registrert på din profil. Om du flytter er det viktig at du selv oppdaterer denne hos oss.
Dette kan du selv oppdatere på Min sidewww.sats.no/min-side
Du kan endre betalingsmetode på Min side på SATS under betalingsmetoder. Vær oppmerksom på at du ikke kan endre din AvtaleGiro på Min Side.
Vi har fast forfallsdato den 20. hver måned.
Nei, vi tilbyr ikke utsettelse av faktura hos oss.
Fakturagebyr er et gebyr en selger kan legge på et salg for å dekke tid og utgifter til fakturering. Du får fakturagebyr dersom du mottar faktura per post. Du kan endre til kortbetaling eller AvtaleGiro på Min side for å unngå fakturagebyr.
Ja, dersom du ønsker å klage på mottatt faktura kan du ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.
SATS avvikler nå papirfaktura for å sikre bedre og mer helhetlige betalingsprosesser for våre medlemmer og for å redusere vår miljøpåvirkning. Les mer her
Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00