Kundeservice
Hva kan vi hjelpe deg med?
Vanlige spørsmål og svar
Vi ønsker å tilby deg et best mulig treningstilbud, samtidig som vi sikrer at våre tjenester utvikles og opprettholdes. Her er de viktigste årsakene til at prisen på medlemskapet ditt kan bli justert:
1. Prisjustering for å tilpasse til dagens listepriser
For medlemmer med priser som ligger langt unna våre nåværende listepriser, vil vi justere medlemsavgiften. Dette hjelper oss å sikre likeverdige priser og opprettholde kvaliteten på vårt treningstilbud. Du vil alltid bli informert via e-post dersom dette gjelder deg, i tråd med våre medlemsvilkår (punkt 7.6.1).
2. Inflasjonsjustering
Prisene kan også bli justert på grunn av endringer i konsumprisindeksen (KPI), som er en måte å måle inflasjon på i Norge. Inflasjon innebærer at prisene på varer og tjenester stiger over tid. Justeringen sikrer at vi kan dekke økte kostnader knyttet til drift og utvikling av våre tjenester. Ditt nye beløp vil bli oppgitt på din månedsfaktura, i henhold til våre medlemsvilkår (punkt 7.6.1).
Vi setter pris på din forståelse og ser frem til å fortsette å tilby deg et inspirerende og variert treningstilbud.
Du kan fryse medlemskapet ditt via Min side. Du kan fryse 1-2 måneder uten dokumentasjon, mot en avgift på 79,- pr måned.
Kan du ikke trene grunnet helse eller førstegangstjenesten, kan du fryse uten gebyr mot dokumentasjon.
Obs! Husk å skrive hvilken periode du ønsker å fryse ved dokumentasjon.
Du kan endre betalingsmetode på Min side på SATS under betalingsmetoder. Vær oppmerksom på at du ikke kan endre din AvtaleGiro på Min Side.
Du kan endre ditt medlemskap selv via "Min side"
Oppgraderingen trer i kraft med en gang
Du vil bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling
Nedgraderingen trer i kraft etter den kommende måneden
Det vil si, endrer du den 15. januar trer den i kraft fra 1. mars
Kontakt kundeservice for endring av:
Premium / All-inclusive medlemskap
Bedrift medlemskap (del spons eller full spons)
Betaler for andres medlemskap / blir betalt for
Registrere rabattavtaler
Endre senter
Vi sender ut betalingspåminnelse om vi ikke har mottatt betaling til forfall. Har du nettopp betalt kan du se bort ifra meldingen.
Det kan være flere årsaker til at betalingen ikke har gått gjennom:
Beløpsgrensen på AvtaleGiro er for lav
Manglende dekning på kontoen
AvtaleGiro er ikke aktiv
Bankkortet ditt er utløpt eller blokkert
Registrert feil adresse for papirfaktura
Vær oppmerksom på at linken er kun aktiv i 48t, avbryter du i prosessen vil linken utgå. Denne kan da kun benyttes en gang.
Du kan enkelt si opp medlemskapet ditt ved å logge inn på Min Side. Vær oppmerksom på at det dessverre ikke er mulig å registrere oppsigelse hvis medlemskapet ditt er fryst.
Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00