Administrer medlemskap
Du kan enkelt finne informasjon om ditt medlemskap på Min side. Der finner du blant annet:
Hva slags medlemskap du har
Medlemskapsstatus
Muligheter for å administrere medlemskapet
Du kan endre ditt medlemskap selv via "Min side"
Oppgraderingen trer i kraft med en gang
Du vil bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling
Nedgraderingen trer i kraft etter den kommende måneden
Det vil si, endrer du den 15. januar trer den i kraft fra 1. mars
Kontakt kundeservice for endring av:
Premium / All-inclusive medlemskap
Bedrift medlemskap (del spons eller full spons)
Betaler for andres medlemskap / blir betalt for
Registrere rabattavtaler
Endre senter
Har du et Premium medlemskap, er det ikke nødvendig å endre hjemsenter da du har tilgang til alle våre senter. Har du et Flexible medlemskap, er det ikke nødvendig å endre hjemsenter med mindre du skal oppholde deg i en annen region enn den du er registrert hos.
For å endre ditt hjemsenter kan du selv gjøre dette via selvhjelpsløsning. Du kan endre hjemsenter 1 gang per mnd.
For å registrere studentrabatt må du sende inn bilde av gyldig studentbevis til oss.
Obs: Vær oppmerksom på at du må vise til studentbevis hvert år.
Du kan registrere din bedriftsrabatt via Min side og trykk på "Legg til bedriftskode"
Obs: For å benytte bedriftsrabatt må du ha 12 måneder bindingstid. Dette gjelder kun om du har et medlemskap uten binding per i dag.
For å overføre medlemskapet ditt til et annet land, må du kontakte kundeservice i det landet du ønsker å overføre medlemskapet ditt til. I din henvendelse til kundeservice, ber vi deg oppgi informasjon om hvilket land du for øyeblikket har medlemskapet i og videre hvilket medlemskap du ønsker å fortsette med.
Merk! Dersom ditt medlemskapet har en bindingstid, vil også denne bli overført.
Har du en bedriftsavtale der jobben din betaler deler av din avgift, kan du kontakte bedriftsavdelingen vår: bedriftsalg@sats.no
Ønsker du å legge til en rabatt kan du kontakte oss.
Du kan fryse medlemskapet ditt via Min side. Du kan fryse 1-2 måneder uten dokumentasjon, mot en avgift på 79,- pr måned.
Kan du ikke trene grunnet helse eller førstegangstjenesten, kan du fryse uten gebyr mot dokumentasjon.
Obs! Husk å skrive hvilken periode du ønsker å fryse ved dokumentasjon.
Om du ønsker å starte treningen før frysperioden er over kan du stoppe dette selv via Min side
Du må logge inn på Min side for å avslutte medlemskapet ditt. Vær oppmerksom på at du ikke kan registrere oppsigelse av medlemskap om medlemskapet er fryst.
Medlemmer kan i visse situasjoner søke om å avslutte medlemskapet selv om bindingstiden ikke er utløpt. Les mer her
Gyldig dokumentasjon sendes inn til kundeservice
Så hyggelig at du ønsker å fortsette treningen sammen med oss!
Om du er innenfor oppsigelsestiden kan du enkelt angre oppsigelsen via denne lenken:
Om medlemskapet ditt er inaktivt kan du trykke på Bli medlem, og melde deg inn igjen.
Melder du deg inn igjen innen 30 dager etter medlemskapet er avsluttet, slipper du ny bindingstid og innmeldingsavgift.
Om det er særskilte uforutsette omstendigheter som gjør at du ikke kan benytte deg av ditt medlemskap, kan du søke om å avslutte medlemskapet ditt innenfor bindingstiden.
Grunner kan være:
Flyttet et sted SATS ikke er lokalisert
Sykdom/helsemessige årsaker
Lengre utstasjonering i jobb eller studier
Du må da kunne dokumentere at det foreligger særskilte uforutsette omstendigheter utenfor din kontroll som forhindrer deg i å bruke medlemskapet ditt.
Vil du benytte deg av frys du har inkludert i ditt medlemskap må du kontakte oss, så vil vi hjelpe deg med dette.
Husk å skrive hvilken periode du vil fryse.
Du kan se på Min side om du har bindingstid på ditt medlemskap, og når den eventuelt går ut.
Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00