Utestående betaling
Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!
Åpningstider påsken 2025
14-16. april 10:00 - 14:00
17 -21. april STENGT
Vi sender ut en vennlig betalingspåminnelse med betalingslink til medlemmer som ikke har rukket å betale medlemsavgiften i tide. Dersom du nettopp har betalt kan du selvsagt se bort ifra mottatt SMS. Betalingen gjøres til Lowell og er selvsagt uten gebyrer.
Det kan være flere årsaker til at betalingen ikke har gått gjennom:
Beløpsgrensen på AvtaleGiro er for lav
Manglende dekning på kontoen
AvtaleGiro er ikke aktiv
Bankkortet ditt er utløpt eller blokkert
OBS! Betalingslinken er kun aktiv i 48t og at den kun kan benyttes én gang. Dersom du avbryter innbetalingen underveis i prosessen vil linken utgå.
Dersom du har mottatt et brev om inkasso fra Lowell betyr det at vi verken har mottatt betaling til originalt forfall, eller betaling etter å ha sendt deg SMS-påminnede (om du har ditt mobilnummer registrert hos oss), eller etter at Lowell har sendt deg et inkassovarsel med en ny forfallsdato.
Dersom du mener å ikke ha mottatt noen av disse, må du sjekke din kontakt informasjon på din side under Mine sider.
Vi minner om at du ved endring av kontaktopplysninger plikter iht. medlemskontrakten å informere oss om dette slik at vi kan sende deg faktura til riktig adresse.
Hvis du har mottatt et inkassovarsel har vi ikke mottatt din betaling innen forfall.
Inkassovarsel sendes 14 dager etter forfall, og er et varsel om at hvis du ikke betaler innen gitt frist vil det gå til inkasso. Et inkassovarsel er ikke det samme som inkasso, det er kun et varsel med et gebyr.
Åpningstider påsken 2025
14-16. april 10:00 - 14:00
17 -21. april STENGT
Åpningstider påsken 2025
14-21. april STENGT