Spørsmål og svar
Hvorfor gjøres denne endringen?
For å gjøre det enklere for våre medlemmer å velge det medlemskapet som passer deres behov, ønsker vi nå å redusere kompleksiteten i vår medlemskapsstruktur. Fra og med 3.juni vil vi derfor ikke lenger tilby Nordiske- og dagtids-medlemskap og i takt med denne endringen vil vi oppgradere medlemskapene til medlemmer som per i dag innehar disse medlemskapstypene.
Hva skjer med mitt medlemskap?
Vi oppgraderer ditt medlemskap slik at du får tilgang på enda litt mer av det SATS har å tilby. Medlemmer som i dag innehar et Nordisk medlemskap vil få sitt medlemskap oppgradert til et Premium-medlemskap, mens medlemmer med et dagtidsmedlemskap nå vil få tilgang på senter igjennom hele åpningstiden, 7 dager i uken.
Du kan lese mer om SATS Premium på våre nettsider.
Hvordan påvirker dette prisen på mitt medlemskap?
Prisen på ditt medlemskap berøres ikke av endringen og du vil derfor beholde prisen du har i dag.
Jeg har frem til i dag hatt en rabatt på mitt medlemskap (f.eks. student, bedrift). Vil denne være gjeldende også etter endringene?
Ja, du beholder nøyaktig samme pris som du har hatt de siste månedene og inneværende rabattavtale vil følge med ditt medlemskap.
Du kan lese mer om våre rabattavtaler og hvordan registrerer dette på vår nettside.
Hvor lenge får jeg beholde prisen jeg har i dag?
Vi gjennomfører alltid en årlig vurdering av prisene våre for å opprettholde et variert treningstilbud med førsteklasses fasiliteter. Denne vurderingen ble nylig gjennomført, og vi vil ikke prisjustere våre medlemmer i nær fremtid.
Dersom medlemskapsprisene justeres på et senere tidspunkt, vil vi alltid varsle henhold til våre vilkår.
Kan jeg gjøre endringer på medlemskapet mitt?
Du kan når som helst endre medlemskapet ditt via Min side. Legg merke til at nedgraderinger trer i kraft ved slutten av påfølgende måned, mens oppgraderinger trer i kraft umiddelbart.