FAQ Prisjustering
Her finner du svar på spørsmål du kan ha rundt prisjusteringen.
Hvorfor blir jeg prisjustert?
Med et bredt treningstilbud, gode fasiliteter og dedikerte ansatte, har vi som mål å levere de aller beste treningsopplevelsene til våre medlemmer – hver eneste dag. Vi mener det er mest rettferdig at våre medlemmer betaler det samme for de samme tjenestene og produktene hos oss. Derfor justerer vi prisene for medlemmer som har en pris som avviker mye fra dagens listepriser.
Fra når vil jeg bli fakturert ny pris?
Betaler du på forskudd vil du se en endring i prisen på faktura n måneden før. For deg som betaler for inneværende måned blir justeringen synlig på den aktuelle inneværende måneden. For å unngå betalingskrøll, oppfordrer vi medlemmer som benytter seg av AvtaleGiro til å dobbeltsjekke at beløpsgrensen er høy nok. Dette kan enkelt gjøres i nettbanken.
Hvordan kan jeg endre mitt medlemskap?
Du kan når som helst endre ditt medlemskap via Mine Sider.
Oppgradering av medlemskap trer i kraft med en gang og du blir fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste mulige betaling. En nedgradering trer i kraft etter utgangen av påfølgende måned. Det betyr at dersom du eksempelvis nedgraderer ditt medlemskap 15. januar, vil denne tre i kraft fra og med 1. mars.
MERK! Dersom en annen person betaler ditt medlemskap, må vedkommende utføre endringer på ditt medlemskap ved å logge inn på sine egne Mine Sider.
Jeg har en rabatt jeg ønsker å legge til, hva gjør jeg?
Vi tilbyr student-, senior- (fra fylte 67 år), og bedriftsrabatter. Disse rabattene gjelder til enhver tid gjeldende listepriser, ikke fra prisen du har i dag. Dersom du allerede har en av disse rabattene på medlemskapet er dette hensyntatt i prisjusteringen.
For å legge til student eller seniorrabatt, tar kontakt med vår kundeservice. For bedriftsrabatt, vennligst kontakt bedriften din for bedriftsrabattkoden, og legg til denne under endringen av medlemskapet på Mine Sider.
Jeg har en venn som betaler en lav pris som ikke har fått et varsel om endring?
Dette kan skyldes flere årsaker. Din venn kan eksempelvis ha en rabatt gjennom sin arbeidsgiver eller være i en bindingsperiode med prisgaranti noe som leder til en justering på et annet tidspunkt enn deg.
Hva skjer med prisen på tilleggsprodukter?
Det vil fremgå i vår kommunikasjon til deg. I en prisjustering er det medlemskapet som prisjusteres. Dersom du har andre tilganger (f.eks. barnepass, squash m.m.), vil du beholde disse til samme pris som tidligere. Beløpet for dette kommer som normalt i tillegg til din nye pris.